BM Speeches en stemmen

Plaats reactie
matumi
Site Admin
Berichten: 29
Lid geworden op: 01-02-2018 15:49

BM Speeches en stemmen

Bericht door matumi » 01-02-2018 16:44

Speech Marrie

Ik hoorde dat jullie van roodharig hielden? :+ [s]Gelukkig hebben wolven geen rood haar.[/s]
Afbeelding

Gentlegiant
Site Admin
Berichten: 9
Lid geworden op: 01-02-2018 16:00

Bericht door Gentlegiant » 02-02-2018 12:39

BM verkiezingen

Juul stond weer op de plek van gisteren en was blij dat iedereen in grote getalen was komen opdagen de brievenbus zat aardig vol
Hij sprak iedereen toe en las alle brieven voor

1
Marie
Ik hoorde dat jullie van roodharig hielden? :+ [s]Gelukkig hebben wolven geen rood haar.[/s]
[ Afbeelding ]

2
Goldenarrow
3
Lienie
Heey, hier is mijn fantastische speech:
Ik denk echt wel dat ik hiermee ga winnen hoor _O-



Omdat we nooit genoeg knappe prinsessen hebben in het sprookjesbos, beloof ik deze prinses ook welkom te heten als ik BM word 8-)

[ Afbeelding ]
4
Julius
Aangezien de huidige gebeurtenissen om sterk leiderschap vragen stel ik mezelf beschikbaar als burgemeester. Ik zal proberen het sprookjesbos te leiden naar een toekomst zonder wolven, waar de dwergen veilig dag en nacht over straat kunnen om bij hun mijnen te komen, waar feetjes niet in de kerstboom hoeven hangen, en waar grootmoeders niet opgegeten worden! Stem voor veiligheid, stem op mij!
5
Vero
6
Ik kan wel een politiek correcte speech insturen maar ik hou het liever kort en krachtig!

1 simpele taak: Uitroeien van wolven is onze prioriteit!

Daadkracht: Daar sta ik voor.

Stem op mij.
7
Willen we meer of minder wolven?
Minder natuurlijk!
Stem op mij, want samen zorgen we ervoor dat de wolven uitgemoord worden!
8
Alill
Beste dorpsbewoners,

Wij worden geteisterd door, wederom, een aanval van weerwolven, die de rust in ons prachtige dorpje komen verstoren. Maar wij zijn Wakkerdammers. Wij laten ons niet verstoren en zullen nooit voor ze vluchten. Wij durven de strijd aan. Eeuwenlang hebben wij, onze ouders en verdere voorouders deze strijd keer op keer weer gevoerd. Meestal met succes. Soms met minder succes, maar altijd kwamen we weer terug. Wij zijn sterk; we houden van ons dorp en geen wolf zal dat verstoren.

We weten hoe het gaat. Sommigen van ons zijn, of ze het nu willen of niet, weerwolven. Dat waren ze al lang, of zijn ze geworden, dat maakt niet uit. Het kan iedereen zijn; van die boze overbuurman tot dat lieve buurmeisje. Aan de buitenkant zie je het niet. Of wel? Weerwolven weten van zichzelf wel wat ze zijn. Verdacht gedrag kan ook overdag bespeurd worden. Ik vertrouw erop dat u dit allemaal doet, voor het grote goed wat de veiligheid van het dorp is. Aan de buitenwereld hebben we niks, het moet van onszelf komen. Ga op uw natuurlijke instincten af, en wie weet hoe soepel we de wolven ontdekken.

Iemand moet natuurlijk de leiding nemen. Een burgemeester hebben we niet meer; er moet dus een nieuwe komen. Mijn familie heeft al jaren ervaring; mijn familienaam werd zelfs duizenden jaren terug in dit dorp gesticht; en ook toen waren er al weerwolven. Ik werp mezelf hierbij graag op voor de taak van burgemeester. Ik denk, zonder dit heel arrogant te bedoelen maar gewoon op basis van zelfkennis, dat ik deze taak uitstekend zou kunnen vervullen. Ik denk dat ik, ook als we verliezen lijden, de burgers van Wakkerdam goed weer moed in zou kunnen spreken om tóch door te gaan met trachten de wolven te vinden, en die moed is volgens mij precies wat we nodig hebben.

Ja.

We kunnen het.
9
Binkie Eline
Stem op mij, stem op mij ei ei ei
Stem op mij, dan maak je mij blij blij blij
Stem op mij, uuuh.. klei klei
Ik heb het beste voor met het sprookjesbos
Dus stem op mij



Juul bulderde over de vijver bedankt mensen om in grote getalen te speechen! Stemmen mogen jullie over nadenken voor 21u vanavond in de brievenbus van matumi
Wijs stem wijs lieve mensen

matumi
Site Admin
Berichten: 29
Lid geworden op: 01-02-2018 15:49

Stemmen BM

Bericht door matumi » 02-02-2018 13:30

1. Maartje1990 Speech 6
2. Adindaa Speech 8
3. Licor
4. Ailill Speech 8
5. Granoek Speech 2
6. Lienie_F Speech 3
7. Marrie_L Speech 3
8. Biebz Speech 4
9. Nooor_ Speech 3
10. Mondy Speech 6
11. Banjer Speech 5
12. Flitsje Speech 3
13. Jinte Speech 9
14. DimphyL Speech 3
15. juut Speech 4
16. Destination Speech 8
17. Poek Speech 4
18. Stral Speech 3
19. Ineke2 Speech 3
20. Charina Speech 4
21. Mjetterd Speech 3
22. Binkie_Eline Speech 7
23. Booooo Speech 3
24. Bandaloe Speech 8
25. Blixem Speech 4
26. Lilliekska Speech 3
27. Eenhoorni Speech 4
28. Goldenarrow Speech 2
29. Fennadev Speech 4
30. Lieveli Speech 8

Speech 1:
Speech 2: 2 stemmen
Speech 3: 10 stemmen
Speech 4: 7 stemmen
Speech 5: 1 stem
Speech 6: 2 stemmen
Speech 7: 1 stem
Speech 8: 5 stemmen
Speech 9: 1 stem

matumi
Site Admin
Berichten: 29
Lid geworden op: 01-02-2018 15:49

BM Klaagmuur

Bericht door matumi » 02-02-2018 14:33

Afbeelding

Afbeelding



De serie heeft een goed plot EN een roodharige actrice. En toch stemmen jullie niet er niet op. Wat moet er nog meer bij? :+



Ik hou van koekjes...

Plaats reactie